TAPAHTUMAT

StreetArtFactoryjuliste.jpg

ALL STYLES SHOWCASE MAKSUTON TANSSIKILPAILU TULEE TAAS!

Street Art Factory vol.2 - Porvoossa PE 29.12. klo 11-15

Taidetehtaan Tanssikoulu: Uusi sali, Läntinen Aleksanterinkatu 1 LK 6
(Ravintola Bacaro doppion vieressä)

Tapahtumaan tulee esiintymään ja vierailemaan tanssijoita Helsingistä. Toiveenamme olisi, että tästä tulisi jokavuotinen tanssitapahtuma talvisessa Porvoossa. Tapahtumaan saa tulla osallistumaan hyvin matalalla kynnyksellä, soloilla, duoilla, sekä syksyn 2023 oppilasnäytös esityksillä!

KILPAILUN OHJELMA PE 29.12.2023

Klo 11-12 on ilmainen tanssitunti

Klo 12-15 on esityksiä sekä kilpailuja (mm. avoin pienryhmäkilpailu)

All Styles Showcase ryhmäkilpailu

Tanssiryhmien koko 2-8 henkeä

Tanssiesitysten pituus 2-8 minuuttia

Kaikki tyylit Showsta Streettiin ja Nykytanssista Lattareihin ovat tervetulleita tähän tanssikilpailuun! Myös ensikertalaiset ja oppilasryhmät ovat täysin tervetulleita.

Osallistuminen on maksutonta!

Experimental soolokilpailu

All styles soolokilpailu, johon voi ottaa osaa kaikilla tyyleillä. Omaperäisin tanssija palkitaan!

Osallistuminen on maksutonta!

Tervetuloa mukaan tähän uuteen sielukkaaseen kilpailuun. Haluamme järjestää tapahtuman, jota eivät yleiset tanssikilpailujen raamit kahlitse, vaan omaperäisyys, kekseliäisyys ja luovuus ovat tämän tanssikilpailun suola. Kannustammekin kaikkia tanssiryhmiä mahdollisimman originaaliin ilmaisuun. Ryhmäshowcasejen sisälläkin soolot sekä vapaat ilmaisut rekvisiittoineen ovat sallittuja.

Ilmoittautuminen ja kysymykset:

artfactorycru@gmail.com