ANMÄLNING

Man kan nu anmäla sig till terminen 2022-2023

Telefon hjälp: 040 539 8800, vardagar kl 10-16

OBS!

De som har anmält sig till höstterminen behöver inte skilt anmäla sig till vårterminen,

anmälan är i kraft också under våren.

Välkommen och dansa till Konstfabrikens Dansskola läsåret 2022-2023

ALLMÄNT OM ANMÄLAN:

• Läs noggrant igenom reglerna och annulleringsanvisningarna, eftersom du förbinder dig att följa dem då du anmäler dig.

• Du anmäler dig automatiskt till både höst- och vårterminen. Anmälan bör göras innan du deltar i lektionen.

• Annulleringstiden är tre veckor, under vilka du har rätt att annullera anmälan och betala bara för de gånger som varit.

• Ifall du inte vet vilken grupp eller nivå som passar för dig så kan du ta kontakt med elevkansliet, tel. 040 539 8800 /  toimisto@taidetehtaantanssikoulu.fi

ANMÄLAN:

1. Bläddra igenom kurserna och välj den som passar dig och lägg den i inköpskorgen. I inköpskorgen sparas kurserna 30 minuter.

1. Genom att välja tilläggsinformation om kurserna hittar du viktig information om kursinnehållet.

2. Kurserna betalas inte i samband med anmälan, utan terminsavgiftens förfallodag är ungefär en månad efter att kursen har börjat. Betalningen sker i första hand via en betalningslänk som skickas via e-post. Ifall du har frågor angående betalningen kan du kontakta elevkansliet.

3. Fyll i personuppgifterna noggrant. Vi behöver betalarens hela personsignum, e-postadress och hela gatuadress för fakturering. För minderåriga behöver vi även vårdnadshavarens namn, e-postadress och gatuadress. Plötsliga lektionsförändringar, p.g.a. t.ex. sjukdom, meddelar vi per textmeddelande och därför är det nödvändigt att också uppge telefonnummer.

4. Kursplatserna fylls enligt anmälningsordning. Till sist får du två bekräftelser per e-post (en till deltagaren och en till betalaren) på din anmälan. Ifall du kommer på reservplats eller ifall dansskolan inhiberar kursen tar vi kontakt med dig.

Vi ber er ange personsignum i samband med anmälan. Webbplatsen är SSL-skyddad och lika säker som t.ex. bankernas webbplatser.  Programmet använder HTTPS- anslutning som är en skyddad anslutning. Anslutningen är så gott som omöjlig att missbruka eller att olagligt spåra. Läs hela vår sekretesspolicy:  https://de609dc4-87ba-49f4-a1b6-743d929f5afc.filesusr.com/ugd/d1c15f_586a65425a02451ab44c177f65776f2b.pdf

Konstfarbrikens Dansskolas kansli:

Västra Alexandersgatan 1 B