SUPERALE! Voimassa 10.3!

TANSSITUNNIT Lapset / Nuoret / Aikuiset

Loppukevään lukukausimaksulliset tunnit nyt vain 100€/ryhmä.

Voit valita niin monta tuntia kuin haluat!

Ilmoittautuminen on sitova; ei peruutusoikeutta.

Alennusta ei voi yhdistää muihin alennuksiin tai pakettihintoihin.

Ei koske lahjakortteja, tiiviskursseja, EK- ja Kisaryhmiä tai tankotanssitunteja.

TARTU TARJOUKSEEN 10.3. mennessä!

Ilmoittaudu osoitteessa: https://www.tanssikoulut.fi/taidetehdas/courses.php?l=fi#pos-30

Valittuasi kurssit ostoskoriin täydennäthän osallistujan ja maksajan tiedot. Alennuksen saat valitsemalla alennusanomuksesta koodin LOPPUKEVÄT100€. Alennus huomioidaan vasta laskutuksessa eli ostoskorin loppusumma ei muutu ilmoittautumishetkellä.

Danslektioner

Danslek 3,5-4 år, barndans 4-6 år, sagobalett 4-5 år, förberedande balett 6-7 år, lek-break 5-6 år + övriga dansgrupper för barn 7 år-

Show, jazz, lyrical jazz, nutidsdans, balett, discodans, disco/show, breakdance, akrobatik, streetdance, reggaeton, dancehall, commercial dance, EK-och koreografigrupper...

Läsåret 2023-2024 på Konstfabrikens Dansskola

Under vårt sextonde verksamhetsår bjuder igen på tiotals lektions- och stilalternativ för dansintresserade i alla åldrar och på alla nivåer.

Vi erbjuder utmärkta helheter för danselever som tränar på hög nivå och som önskar utmaning, men också lektioner för nybörjare som vill uppleva dansglädje under en danslektion i veckan. Läsordningen är fylld av medryckande dansstilar och våra lärare är inspirerande, glada och yrkeskunniga.

Även detta år kan man på olika håll i Borgå se dansare från Konstfabrikens Dansskola. Vi ordnar dansuppvisningar och –evenemang, samt dansar med skolelever och övriga invånare runtom i stan.

Dans för babysar till vuxna &

Från balett till breakdance

Nutidsdans/jazz, balett, lyrical jazz, streetdance, reggaeton, dans för män, commercial dance, Latin Street, Jooga Mix, Feel Free, Latinsweat