Tanssialastako ammatti? https://akan.fi/fi/tanssi/

Tanssilinja on suunnattu motivoituneille tanssin harrastajille. Sinulle joka olet hakeutumassa tanssialan tutkintoon johtaviin koulutuksiin tai sinulle, joka vielä pohdit asiaa. Lähtökohdaltasi voit olla monitaituri tai yhteen lajiin keskittynyt harrastaja.
Motivaatiosi on tärkein valttisi.

Vuoden aikana syvennät ja laajennat taitojasi ammattitaitoisten, luovien ja innokkaiden opettajien opastuksella. Pääset vahvistamaan tanssijuuttasi ja taiteellisissa produktioissa pääset tutustumaan sekä tanssijan että koreografin eri työvaiheisiin, lähtökohtiin ja työtapoihin. Monipuolinen koulutus käsittelee myös pedagogiikkaa monesta eri näkökulmasta. Tanssilinja painottuu katutanssilajeihin ja nykytanssiin.

Vietä välivuosi tai valmistautumisvuosi tanssien. Tule nauttimaan kokopäiväisestä tanssitreenistä. Tule kokeilemaan, heittäytymään, onnistumaan – ja välillä epäonnistumaankin – turvallisessa ympäristössä keskellä Porvoota.

Opetuskieli
Opetuskielinä pääasiassa suomi ja ruotsi, mutta osa vaihtuvista vierailijoista voi pitää tuntinsa myös englanniksi.

Hakeminen
Opiskelijaksi haetaan soveltuvuuskokeen kautta.
Koetilaisuus järjestetään opistolla kesäkuussa ja
täydentävä haku elokuussa. On myös mahdollista
tulla valituksi tanssitodistuksien, videon sekä
puhelinhaastattelun perusteella.

Koulutus järjestetään yhteistyössä Taidetehtaan Tanssikoulun kanssa.

Tanssikuva_1.jpg