ILMOITTAUTUMISOHJEET

YLEISTÄ ILMOITTAUTUMISESTA:

• Lue säännöt ja peruutusohjeet huolellisesti, sillä ilmoittautumalla hyväksyt ne ja sitoudut noudattamaan niitä.

• Ilmoittautumalla olet mukana automaattisesti syys- ja kevätkaudella. Ilmoittautuminen tulee tehdä ennen tunneille osallistumista

• Sinulla on kolmen viikon peruutusoikeus, jonka aikana voit peruuttaa ilmoittautumisen ja maksaa vain kuluneet kerrat.

• Jos et tiedä mikä ryhmä sopii minulle tai mihin tasoon osallistun niin olethan yhteydessä oppilastoimistoon puh. 040 539 8800 /  toimisto@taidetehtaantanssikoulu.fi

ILMOITTAUTUMINEN:

1. Selaa kursseja ja valitse mieleisesi ostoskoriin, jossa ne säilyvät 30 minuuttia.

2.Valitsemalla kurssin lisätietoja löydät tärkeää tietoa kurssin sisällöistä

3. Tunteja ei makseta vielä ilmoittautumisen yhteydessä vaan kausimaksu erääntyy noin kuukauden päähän aloituksesta.  Maksaminen tapahtuu ensisijaisesti sähköpostitse lähetettävän maksulinkin kautta. Mikäli sinulla on kysyttävää laskutuksesta, ota yhteyttä oppilastoimistoon.

4. Täytä henkilötietolomakkeen kohdat huolellisesti. Laskutusta varten tarvitsemme laskun maksajan henkilötunnuksen kokonaisuudessaan, sähköpostiosoitteen sekä täydellisen katuosoitteen. Alaikäiselle tarvitsemme myös huoltajan nimen, sähköpostiosoitteen ja katuosoitteen. Äkilliset tuntiperuutukset sairaustapauksissa ilmoitetaan tekstiviestinä, joten myös matkapuhelinnumeron täyttäminen on välttämätöntä.

5. Paikat täytetään ilmoittautumisjärjestyksessä. Saat lopuksi kaksi vahvistusviestiä (osallistujan ja maksajan) lähetetystä ilmoittautumisestasi. Jos sait varapaikan tai tunti peruutetaan tanssikoulun toimesta, otamme sinuun yhteyttä.

Pyydämme ilmoittamaan henkilötunnuksen ilmoittautumisen yhteydessä ja sivustolla on SSL-suojaus, joka on saman tasoinen kuin esim. pankkien sivuilla. Ohjelma käyttää HTTPS – yhteyttä, joka on suojattu yhteys ja jonka väärinkäyttö tai luvaton seuraaminen on lähes mahdotonta. Lue koko tietosuojaselosteemme: https://de609dc4-87ba-49f4-a1b6-743d929f5afc.filesusr.com/ugd/d1c15f_586a65425a02451ab44c177f65776f2b.pdf