Tunnit 7-18 -vuotiaille

Baletista Breikkiin ja kaikkea siltä väliltä!

Taidetehtaan Tanssikoulussa 7-18 -vuotiaiden laji- ja tasovalikoima on erittäin suuri. Lajeja baletista breikkiin ja kaikkea siltä väliltä. Tanssia voi harrastaa joko kerran viikossa silkasta tanssin riemusta tai useamman kerran viikossa kehittyäkseen valitsemissaan lajeissa vauhdikkaammin.

Taidetehtaan Tanssikoulu kuuluu taiteen perusopetuksen piiriin ja opetus on vuosittain tasolta toiselle etenevää. Harrastuksesta innostuneille oppilaille suosittelemme osallistumista tunneille kahdesti viikossa. Edistyminen on tällöin nopeampaa. Tanssi tarjoaa nuorille luovan tavan ilmaista itseään ja löytää hyviä kehonkokemuksia, joista voi iloita vielä aikuisenakin.

Tanssiharrastuksesta motivoituneet oppilaat voivat hakea erityiskoulutusryhmiimme, jotka tarjoavat nuorille mahdollisuuden treenata tanssia useamman kerran viikossa edullisempaan hintaan sekä mahdollisuuden osallistua erilaisiin esiintymisiin. EK-MINIT 9-11v. (pojat ja tytöt), EK-JUNNUT 12-14v., EK-NUORET 15-17v. sekä EK-tähtäin 16-20v. Lisätietoja EK-ryhmistä ja niihin hakemisesta saa oppilastoimistosta ja kotisivuiltamme kohdasta Opiskelu / EK-ryhmät.

Taidetehtaan Tanssikoulussa voi hankkia hyvät tekniset ja ilmaisulliset perustaidot hakeutuakseen tanssin ja taiteen ammattiin tähtääviin koulutuksiin. Mikäli haaveilee tanssista ammattia, kannattaa hakeutua erikoiskoulutus- sekä koreo-ryhmiimme.

LAJIT:

Baletti, alkaen 6-vuotiaista