Tanssitaiteen perusopetusta Taidetehtaan Tanssikoulussa

Taidetehtaan Tanssikoulu on nykyaikainen tanssikoulu, jonka monipuolinen lajitarjonta suuntautuu niin lapsille, nuorille kuin aikuisillekin. Meillä voit harrastaa kaikkea taidetanssista katutanssiin, ammattitaitoisten opettajien johdolla.

Taidetehtaan Tanssikoulu rikastuttaa Porvoon kulttuurielämää ja tarjoaa tanssista innostuneille nuorille mahdollisuuden toteuttaa itseään taidetanssin, katutanssin ja ilmaisevan kehon keinoin.

Taidetehtaan Tanssikoulu on yksityinen koulu, jonka opetussuunnitelma on hyväksytty Porvoon kaupungin taholta tarjoamaan taiteen perusopetuksen yleistä oppimäärää syksystä 2008 alkaen.

Taidetehtaan Tanssikoulun taiteen perusopetuksen uusi opetussuunnitelma on hyväksytty Porvoon kaupungin sivistys- ja kulttuurilautakunnan toimesta 14.6.2018.

Uusi opetussuunnitelma astui voimaan 1.8.2018