Elevförmåner

Elevförmåner för Konstfabrikens Dansskolas elever år 2021-2022:

• Vero Moda/Jack & Jones, affärerna i Konstfabriken: -10% rabatt då du visar kortet vid kassan. Rabatten är personlig och gäller normalprisprodukter.

• Coffee House, Konstfabriken: -10% rabatt genom att visa kortet i kassan. Rabatten gäller normalprisprodukter.

• BIO REX, Konstfabriken: -10% på biljettpris till bio genom att visa elevkortet (gäller ej för specialföreställningar, så som opera, konserter och övriga event-föreställningar med specialpris). Rabatten ges till den person som innehar elevkortet.

• Salon Eliza: -10% rabatt rabatt på alla frisörtjänster. Rabatten gäller inte hårprodukter.

De elever som går på lektioner under hela läsåret i Konstfabrikens Dansskola har rätt till elevkort och får varje höst ett läsårsklistermärke till sitt kort. Nya elever kan avhämta sitt kort på kansliet. Rabatterna varierar aningen varje läsår.