KISA- ja KOREORYHMÄT

UUTTA, haku nyt!

14682197_566095916932422_2359316987040455012_o_1.jpg

COMMERCIAL DANCE Kisaryhmä

• Sähköinen hakemus jätettävä 20.8. mennessä.

• Pääsykoetunti: ma 21.8. klo 19.45-20.45

• Treenit ovat maanantaisin klo 19.45-20.45 Uudessa Salissa, Taidetehtaalla

• MTV Showkoreo -tunti on lisätunti perustekniikkatreenin lisäksi. Ryhmään valitun on
    käytävä lisäksi vähintään yhdellä koulumme seuraavista tunneista: show-jazz- / lyrical jazz- / baletti-tunnilla.

• Opettajana: Emmi Hahto

Mikäli Commercial dance kisaryhmäläiset osallistuvat tanssikilpailuihin tai -tapahtumiin, saattavat nämä aiheuttaa lisäkuluja, kuten mm. osallistumismaksut, matkat, majoitukset, ruoat ja esiintymisasut.

Kisatunneilla keskitytään koreografioiden tekoon ja hiontaan sekä kilpailutilanteiden harjoituksiin lajin vaatimin tavoin. Tunneilla valmistetaan erilaisia tansseja, joita mahdollisuuksien mukaan esitetään eri tapahtumissa.

Ryhmään ilmoittaudutaan Hellewin kautta, jonka lisäksi tehdään sähköinen hakemuslomake (linkki tämän sivun yläreunassa), jonka jälkeen hakija saapuu ilmoitetulle pääsykoetunnille, jossa opettaja arvioi sekä oppilaan, että ryhmän keskitason mukaan, ketkä tulevat valituiksi ja kuinka monta hakijaa otetaan ryhmään. Mikäli taitotasoltaan edistyneitä oppilaita ei ole ryhmään tarpeeksi, voidaan tanssikoulun johdon kanssa päättää, ettei ryhmää perusteta, josta oppilaille informoidaan tekstiviestitse.

Street koreo_ Glow.jpg

STREET Kisaryhmä

• Sähköinen hakemus jätettävä 20.8. mennessä.

• Pääsykoetunti: ti 22.8. klo 19-20

• Treenit ovat tiistaisin klo 19-20 Kuuriksella

• Street kisaryhmän tunti pitää sisällään sekä perustekniikkatreenin että koreo-osuuden.
    Ryhmään valitun suositellaan käyvän lisäksi vähintään yhdellä koulumme street, break tai showtanssi tunnilla.

• Opettajana: Sonja Tamminen

Mikäli Street kisaryhmäläiset osallistuvat tanssikilpailuihin tai -tapahtumiin, saattavat nämä aiheuttaa lisäkuluja, kuten mm. osallistumismaksut, matkat, majoitukset, ruoat ja esiintymisasut. Nuoret osallistujat saattavat tarvita tapahtumapaikalle myös esim. vanhemman. Ryhmään valitun ei ole pakko osallistua kilpailuihin tai tapahtumiin, mikäli ei halua, mutta siitä on ilmoitettava jo hakuvaiheessa.

Tunneilla keskitytään tekniikkaharjoitteisiin sekä koreografioiden tekoon ja hiontaan sekä kilpailutilanteiden harjoituksiin lajin vaatimin tavoin. Tunneilla valmistetaan erilaisia tansseja, joita mahdollisuuksien mukaan esitetään eri tapahtumissa. Mikäli ryhmä kevääseen mennessä on valmis ja halukas osallistumaan SM-kilpailuihin, lähtee osa ryhmästä tai koko ryhmä edustamaan tanssikouluamme ja Porvoota.

Ilmoitamme kaikille hakijoille tekstiviestitse viikon sisällä pääsykokeista, ovatko he tulleet valituiksi.

Street4.jpg