Tasot

Perusteet/alkeistaso = oppilaille, jotka ovat uusia aloittelevia tanssiharrastajia, lajin vaihtajia ja noin vuoden harrastaneita.

1. taso = oppilaille, jotka ovat harrastaneet tanssia noin 1-2 vuotta.

1. jatko = oppilaille, jotka ovat harrastaneet ko. lajia vähintään 2 vuotta. Lajin vaihtajat kts. yhtä tasoa alempi tunti (alkeet/perusteet).

2. taso = oppilaille, jotka ovat harrastaneet ko. lajia noin 3-4 vuotta. Lajin vaihtajat, joilla muun lajin kokemusta, kts. vähintään kahta tasoa alempi tunti (1. taso tai perusteet).

2. jatko = oppilaille, jotka ovat harrastaneet ko. lajia vähintään 4 vuotta. Lajin vaihtajat, joilla kokemusta muusta lajista, kts. vähintään kahta tasoa alempi tunti (1. taso).

3. taso = oppilaille, jotka ovat harrastaneet ko. lajia noin 4-5 vuotta. Tunti on vaativa. Tunnille vain tanssikoulun/opettajan suosituksesta.

4. taso = oppilaille, jotka ovat harrastaneet ko. lajia vähintään 5 vuotta. Tunti on vaativa. Tunnille vain tanssikoulun/opettajan suosituksesta.

Edistyneet = Tunnille vain tanssikoulun/opettajan suosituksesta.

Ryhmät, joissa ei lue tasoa ovat sekaryhmiä ja niissä edetään ryhmän keskitason mukaan. Tasojen selitykset auttavat hahmottamaan ryhmävaihtoehtosi, mutta yhdessä opettajien kanssa katsomme sinulle oikean ryhmän vastaamaan todellista tasoasi. Alkukaudesta saatamme joutua tekemään oppilasvaihdoksia ryhmästä toiseen, jotta löydämme kaikille oppilaille oikean tasoisen ryhmän. Keskustelemme näistä muutoksista aina ensiksi oppilaan ja vanhempien kanssa. Mikäli et löydä haluamastasi lajista oikeaa sinulle sopivaa tasoa, soitathan meille, niin autamme sinua.

Taidetehtaan Tanssikoulu pidättää kaikki oikeudet muutoksiin. Kauden käynnistymisen jälkeen lukujärjestykseen saattaa tulla pieniä muutoksia. Tarkistathan nettisivuiltamme  esim. korvaustunnille mennessäsi tunnin ajan ja paikan.